13.2.14

Mirjana Bobić Mojsilović "Majke mi bajka"



"Priznajem: uhvatila sam sebe kako sam vrlo brzo počela da se ponašam kao sve žene slavnih pisaca. Polagala sam prava na Djordja. Da, on je moj, moj i samo moj! Tako sam to osećala. Sve što je on, uključujući njegovo lice, telo, njegovo srce, njegov roman i njegovu rastuću slavu, sve to je bilo u vezi sa mnom i bilo je moje. Moje! Moje! Htela sam da to nekako svima bude jasno čim nas vide zajedno. Zajedno smo u tome svemu, od početka, ja i moj dragi, jedini, voljeni. Htela sam da budem neka vrsta ultimativne rampe, pametni selektor njegovog života, da budem neko ko se pita o svemu, htela sam da budem deo tog uspeha, komad priče, htela sam svoju važnu, tako reći profesorsku ulogu u njegovoj novoj biografiji. Htela sam da svi znaju da sam muza. Da sam ja muza."

No comments: