20.1.09

Fridrih Niče "Tako je govorio Zaratustra"

"Ko je učio kako se blagosilja, učio je i kako se proklinje."

"Mi vučemo poslušno što nam se natovari na pleća. Spopadne li nas znoj, kažu nam: Tako je, život je težak! U stvari, to je samo čovek težak sam sebi."

"I štošta unutra u čoveku slično je oštrici i teško se hvata. Čovek se teško daje otkriti, a ponajteže još od samoga sebe."

"Onaj je otkrio sebe, koji kaže: Ovo su moje Dobro i Zlo."

"Odista, i ja sam naučio čekati i to iz temelja, ali čekati samo na sebe. Ali sam pre svega naučio stajati i hodati, i trčati i skakati, i uspuzati se, i igrati. Jer u tome je moj nauk: ko hoće jednom da nauči leteti, taj mora prvo naučiti stajati i hodati, trčati i uspuzati se i igrati, ne nauči se u letu leteti!"

1 comment:

mala said...

moja cimerka ne zna ko je nice