7.12.08

Oskar Vajld "Slika Dorijana Greja"



"Ja sada ništa ne odobravam niti se bilo čemu protivim. Apsurdno je zauzimati takav stav prema životu. Nismo došli na svet zato da paradiramo moralnim predrasudama. Uopšte ne registrujem šta običan svet priča, a nikada se ne mešam u ono što drugi ljudi rade... Prava mana braka jeste što čini čoveka nesebičnim. Ipak, postoje karakteri koje brak čini svestranijim. Zadržavaju svoj egoizam i dodaju mu više drugih ega. Prinuđeni su da žive više života. Postaju organizovaniji a biti organizovan mislim da je cilj ljudskog postojanja."

1 comment:

Slobodan Kostić said...

Postovana,ovo je samo kratak osvrt na post objavljen juna 2008god.Slazem se sa stavom prema zivotu,zato sto je i moj stav isti.Radim u zivotu sta volim i znam,i ne zanima me sta ko misli o tome,za mene je jedino vazno ,sta ja mislim o tome.Za drugi deo posta,u vezi braka mislim da nesebicnost nije mana i da brak i pociva na nesebicnosti partnera.Ako u toku braka jedan partner postane egoista,a drugi ostane nesebican,opstanak bracne zajednice zavisi samo koliko dugo ce onaj nesebicni da trpi onog egoistu.Na zalost znam dosta slucajeva,da partneri trpe jedan drugog iz ko zna kakvih razloga,verovatno samo njima znanim.Neko je rekao;"Zivot ti je onakav,kakav si napravis". Pozdrav!