5.10.06

Milan Oklopdžić "CA Blues"



 

"Ustala je i spustila čašu na kuhinjski sto. Iscepala je list iz kalendara i bacila ga u kesu za djubre. "Ja moram da znam čoveka", rekla je. Ti se pokrivaš nečim... ti si u stvari, sasvim drugi čovek od onoga o čemu pišeš. Volela bih da mogu da te znam, onako kako ja to hoću, samo pet minuta..."
"Izvoli", rekao sam, računajući da je ostalo još desetak minuta do njenog polaska.
"Jednoga dana ćeš opet doći na moja vrata i susedi će reći da ja više nisam tu. Zbog ljudi kao što si ti. Ja se zbog njih selim iz mesta u mesto...
"Jean", rekao sam, "reći ću ti gde leži greška. Jedina. Ti isuviše erotizuješ muškarca da bi ovaj posle mogao da dodje kod tebe, pije, i recituje Lorku... "

3 comments:

hunter said...

ovo je knjiga koja je uz decu kolodvora zoo bez konkurencije najvise uticala na moj zivot.....danas ni je zao sto sam je ikad i dobio tad sam imao samo 15 god

hunter said...
This comment has been removed by the author.
hunter said...
This comment has been removed by the author.